درباره بازار پردیس یک کیش بدانیم
نوشته شده توسط : badsa

بازار پردیس یک کیش

خرید از بازارهای جزیره کیش با توجه به تنوع کالاها همیشه برای مسافران لذت بخش بوده و گردشگران و مسافران تور کیش با هر قصد و نیتی که به کیش سفر کرده باشند بطور حتم از بازارها دیدن کرده و دست خالی بازنمیگردند.ما در این مطلب قصد داریم تا با معرفی یکی از بهترین مراکز خرید کیش که به بازار پردیس یک کیش معروف است در خدمت شما باشیم.


بازار پردیس یک کیش یکی از معروفترین و بهترین مراکز خرید کیش است که سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران میباشد.بازارها و مراکز تجاری کیش با معماری مدرن و زیبا و با ارائه انوع کالاها به فعالیت اشتغال دارند. این بازارها یکی از جاذبه های اصلی کیش به حساب می آیند که سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کنند.

درباره بازار پردیس یک کیش بدانیم

بازار پردیس کیش یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز خرید کیش است که به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته شده و تقریبا تمامی گردشگران تور کیش از این بازار دیدن میکنند.

نمایی از ساختمان بازار پردیس یک کیش

نمایی از ساختمان بازار پردیس یک کیش

این بازار در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با بیش از ۲۰۰ واحد در شرق جزیره کیش بین خیابان فردوسی و بلوار رازی افتتاح گردید.

امکانات بازار پردیس یک کیش

فروشگاههای تجاری مرکز خرید پردیس یک کیش شامل انواع مختلف پوشاک، وسایل صوتی وتصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهای همراه،کیف وکفش، ساعت، مکمل های غذائی، سیستمهای کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانسهای مسافرتی، شعب بانکها ، یک کافی‌نت وهمچنین یک رستوران و چندین کافی شاپ نیز با محیطی فرح بخش آماده پذیرایی وخدمت‌رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد.

تصویری از فروشگاه های بازار پردییس یک کیش

علت بازدید مسافران از بازار پردیس یک کیش

امکانات موجود در این بازار بخوبی پاسخگوی نیاز مشتریان و گردشگران تور کیش می باشد ، تنوع کالاها واجناس و همچنین وجود دفاترنمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف دنیا موجب گردیده تااکثر مسافران از این بازار دیدن نمایند.در مرکز خرید پردیس یک کیش بیش از ۲۰۰ واحد تجاری وجود دارد .

امکانات موجود در بازار پردیس یک کیش

امکانات موجود در بازار پردیس یک کیش

قرعه کشی در بازار پردیس یک کیش

در این بازار همه روزه ساعت ۱۰ شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد. گردشگرانی که جزیره کیش را به قصد خرید از مراکز تجاری کیش را انتخاب میکنند بهتر است از بین هتل های کیش هتل هایی را برای اقامت انتخاب کنند که به مراکز خرید کیش و همچنین دیدنیهای کیش نزدیک باشد.

آدرس بازار پردیس یک کیش

بازاربین المللی پردیس یک کیش درمروارید خلیج فارس، بین خیابان فردوسی وبلوار رازی قرار دارد.

منبع

kishtor

badsagroup





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: